JavaScript is not enabled!...Please enable javascript in your browser

جافا سكريبت غير ممكن! ... الرجاء تفعيل الجافا سكريبت في متصفحك.

ايه الفرق بين تطبيق WE وتطبيق WE PAY -->
ايه الفرق بين تطبيق WE وتطبيق WE PAY

ايه الفرق بين تطبيق WE وتطبيق WE PAY

كل اللي هتحتاج تعرفه عن تطبيق WE وتطبيق WE PAY WE PAY هى محفظة الكترونيه من شركه WE ويتم التعامل عليها من خلال تطبيق يتم تحميله على الهاتف المحمول ويمكن الاستفادة منها فى : 1- إيداع وسحب الأموال يمكنك إيداع وسحب الأ…

abdelrahman
كل اللي هتحتاج تعرفه عن تطبيق WE وتطبيق WE PAY


WE PAY


هى محفظة الكترونيه من شركه WE ويتم التعامل عليها من خلال تطبيق يتم تحميله على الهاتف المحمول ويمكن الاستفادة منها فى :

1- إيداع وسحب الأموال
  • يمكنك إيداع وسحب الأموال من خلال أى فرع من فروع WE المتوفر بها الخدمة
  • يمكنك الايداع والسحب من خلال ماكينات الـصراف الآلي  للبنوك المشتركة فى الخدمة ( بنك مصر ، البنك الأهلى المصرى ، بنك ألسكندرية ، بنك القاهرة ، بنك المصرف المتحد ، البنك التجارى الدولى ، بنك عودة ) .
2- تحويل الاموال
تستطيع إرسال أو استقبال الأموال من وإلى أى محفظة الكترونية اخرى داخل جمهورية مصر العربية .
 3- دفع فواتير وخدمات we     موبايل- انترنت - أرضي
 4- دفع فواتير المرافق (كهرباء – مياه – غاز)
WE Home Internet



WE Home Internet is a self-service mobile application to manage your WE home internet account, from simple account updates to renew subscription, asking for help and support and more.  All transactions will be completed online whenever you want and wherever you are, rather than making a call to customer service or visiting the store.  WE Home Internet mobile application saves your time and effort by allowing you to: 
هوة تطبيق تقدمه لك شركة المصرية للاتصالات إحدي شركات  الاتصالات في مصر وهو تطبيق مميز  فيمكنك من خلاله إدارة حسابك الشخصي دون الحاجة للذهاب للفرع أو التحدث لأحد ممثلي خدمة الدعم الفني ومن أهم ما يقدمه التطبيق :

• View and update your profile. عرض وتحديث ملف التعريف الخاص بك
Renew your subscription.         تجديد اشتراكك
Change your subscription.       تغيير اشتراكك
Check your bills history.     تحقق من تاريخ الفواتير الخاصة بك
•Request router device.          ( طلب جهاز توجيه ( راوتر 
•Suspend and reactivate your service.    إيقاف الخدمة مؤقت وإعادة تشغيلها 
•Special services request.    طلب خدمات خاصة
•Find nearest store location.     ابحث عن أقرب فرع لحضرتك
•View your internet usage.     معرفة أستخدامك من الباقة
•View your 4U points         عرض النقاط الخاصة بك 
 •Asking for help and support. Also, you can Recharge your WE mobile balance.  
يمكنك طلب المساعدة والدعم أيضا كما يمكنك إعادة شحن رصيدك على الهاتف المحمول 015
Note : login to the app will use the same credentials you registered on https://my.te.eg/#/home/signin
* سيستخدم تسجيل الدخول إلى التطبيق نفس بيانات الاعتماد التي قمت بتسجيلها على بوابة الويب

لو عاوز تجدد باقتك 
هتدخل علي Manage plan وهتختار الباقة اللي حضرتك حابب تشترك عليها وهتلاقي جمبها Migrate هتضغط عليها لكن لو هتجدد علي نفس باقتك الشهرية هتضغط علي Renew
كما بالصورة
بتظهرلك صفحة أخري
كما بالصورة 

وهتضغط علي OK
لو عاوز تضيف باقة أضافية 
هتضغط علي Add - Ons ثم الضغط علي More Add - Ons وهتظهر إما خاصة بالانترنت ( 20 و 50 و 100 ) أو الباقات الخاصة بالبلايستيشن ( 150 و 300 )
وديه الباقات الأضافية المتاحة ويوجد عرض حاليا علي باقة ال 100 جيجا بتبقا الضعف بمعني لو حضرتك شحنت 100 جيجا هتضاف 200 جيجا بنفس السعر وهوة عرض خلال فترة رمضان



     ******************** 

أتمني ان اكون قد افدت حضراتكم

author-img

abdelrahman

اسال الله العظيم رب العرش العظيم ان يوفقني ويجعلني سبب في مساعدة الجميع
تعليقات
ليست هناك تعليقات

إرسال تعليق

add_comment

إرسال تعليق